شاید برای شما هم خسته کننده باشد که در خیابان شلوغ و پر سر و صدای انقلاب بعد از یک روز پرکار از کلاس دانشگاه بیرون آمده و به سمت فروشگاه هایی بروید که در زمینه کتاب های نظام مهندسی فعالیت می کنند تا کتاب مورد نظر خودتان را برای مطالعه و شرکت در آزمون نظام مهندسی جستجو و خریداری بکنید.

ما هم به شما حق می دهیم که این روش برای شما اذیت کننده است و این روزها به لطف حضور اینترنت دیگر کمتر کسی پیدا می شود که از منزل خود خارج شده و بیرون از خانه برای خرید کتاب و یا فایل جزوات وقت زیادی را از دست بدهد.

افراد با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانند به بسیاری از منابع، فروشگاه و سایت هایی دسترسی پیدا کنند که در زمینه مورد نظر می تواند به آنها کمک کرده و نیازهایشان را پاسخ دهد.

شاید شما در رشته های معماری، عمران، تاسیسات، شهرسازی و سایر رشته هایی که هر یک در نظام مهندسی حائز اهمیت هستند در حال تحصیل هستید و این موضوع می تواند برای شما بسیار نگران کننده باشد که بعد از اتمام تحصیلات چگونه می توان به منابع آزمون نظام مهندسی دسترسی پیدا کنید؟ تا بتوانید با خیال آسوده از پس آزمون دشوار نظام مهندسی بر بیایید!!

و شاید هم تحصیلاتتان را به پایان رسانده اید و به دنبال فعالیت در رشته مرتبطتان هستید که نیاز به تاییده های خاصی از سوی دفتر ملی مقررات و سازمان نظام مهندسی دارید پس باید شروع به گشت و گذار کنید تا بتوانید کتاب ها و منابع معتبر و مرتبط را در این حوزه بیابید و در آزمون مربوطه شرکت کرده و به دنبال آن نتایج خوبی را شاهد باشید.

 

پاسخ به تمامی سوالات را می توانید در سایت انتشارات نوآور به آدرس http://noavarpub.com/ بیابید، انتشارات نوآور چندین سال است که در زمینه تالیف و چاپ کتاب های آزمون نظام مهندسی فعالیت می کند و یکی از برجسته ترین انتشارات تخصصی در زمینه نظام مهندسی در کشور است.

با مراجعه به سایت انتشارات نوآور می توانید با استفاده از سیستم چت آنلاین که در سایت تعبیه شده است با کارشناسان و مشاوران آزمون های نظام مهندسی در مورد رشته تحصیلی خود، قوانین و تغییرات سازمان صحبت کرده و مشورت های لازم جهت موفقیت در آزمون نظام مهندسی را دریافت کنید.

توجه داشته باشید که تمامی مشاوره هایی که در سایت نوآور ارائه می شوند به صورت رایگان بوده و شما به راحتی و بدون استرس می توانید از حضور کارشناسان نهایت استفاده را ببرید.

انتشارات نوآور که یکی از بزرگترین مراکز تالیف و چاپ کتب نظام مهندسی در کشور است بر روی کتاب های کلیدواژه نیز فعالیت بسزایی داشته و با استفاده از برترین اساتید که مورد تایید سازمان نظام مهندسی هستند این کتاب ها را به چاپ رسانده و در دسترس دانشجویان قرار داده اند.

این انتشارات به صورت فعال هر ساله در نمایشگاه های کتاب تهران حضور یافته و با ارائه برترین کتاب ها از برترین اساتید کشوری در رشته های تخصصی گام موثری در جهت ارتقاء سطح علمی کشور برداشته اند.

در سایت انتشارات نوآور دسته بندی بسیار جالبی برای افرادی که تازه به این سایت وارد می شوند قرار داده شده است که با مراجعه به لینک کتاب های آزمون نظام مهندسی می توانید دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کرده و وارد فروشگاه نوآور شده و محصول مورد نظر خود را خریداری می نمایید.


http://aysam.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%88%D8%B7%D9%84%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C/